وقتي رفتي
......گیتاریست.....
LOVE IS LIKE WAR EASY TO START AND DIFFICULT TO END

قتی نیستی روزا برام مثل یه ساله حالا فهمیدم كه عشق جز تو محاله

دلم تنگ شده واسه چشمای نازت چشمایی كه مثله آب چشمه زلاله

تو سفر کردی به شهر قلب خستم تا كه ببینی زدون رنجو ملاله

برگرد عاشقونه برگرد دست گرمتو هدیه كن به دست سرد

برگرد تنهام نزار دیگه به خدا سخته بشكنی غرور من

 

اشكان كول:زیر بارون دارم آروم دنبالت میگردم تو نیستی كنارم منم چشامو میبندم

شده بی حركت دیگه دستای سردم یادت میاد كه میگفتی برات بخندم

رازی به مرگم وقتی ندارم تو رو میبینی حالمو اینجوری نزارم نرو!

بی تو اقاقیا بی تو قناری هایم توی خرابیها....

بی تو غباز زد از زمین فقط مونده ازت كوله باره غمی

 

تو رفتی و منم دارم روزگاره بدی خیلی آسون وسریع منو ترك كردی

ولی عاشقونه میخوام هنوز برگردی

 

اشكان: تو بیا  هدیه كن به من روزگارم روزگاری سوختن و شدن شب تارم

لابه لای برگای زرد پاییز یهعمره كه میگردمو فكره بهارم

میخوام این حرفه آخرم باورت شه تویی تموم هستی و داروندارم...

برگرد عاشقونه برگرد دست گرمتو هدیه كن به دست سرد

برگرد تنهام نزار دیگه به خدا سخته بشكنی غرور من

حسین مخته: دستام تنهاست هیچ دستی رو ندارم تو هم رفتی و من هیچ كسی و ندارم

جای خندهامو گرفته غصه آره تو رفتی و آره حسین غصه داره

نمیخوام بكنی دیگه تیكه پارم من از مشكلات زندگی تیكه پارم

منو تو با هم نیستیم آره دروغی جفتیم گفتم دوست دارم حالامایه دروغی گفتیم

پشت درای قلبم باید وایسی ایست!!! اشكان كول:حسین چه خبر؟ هیچ خبره خاصی نیست.

اشكان: دردی كه دلش شده پاییز پر درد توی دنیای پر نیرنگ و نامرد

اون كه نبودی زندگیش فنا بود رهاش نكن توی ظلمتو برگرد....

برگرد عاشقونه برگرد دسته گرمتو هدیه كن به دست سرد

برگرد تنهام نزار دیگه به خدا سخته بشكنی غرور من.


 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: شنبه 11 تير 1390برچسب:,
ارسال توسط .
آخرین مطالب
v

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 72
بازدید ماه : 331
بازدید کل : 27320
تعداد مطالب : 108
تعداد نظرات : 102
تعداد آنلاین : 1




Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت